redan till ända! det var med lite vemod jag lämnade min praktikplats idag då jag vet att det dröjer till nästa gång. jag kommer att träffa min handledare + kollegor redan till veckan, poetry slam i lund! kul kul! men inte eleverna. jag fick med mig idel god kritik hem, och min handledare tyckte jag numer hör till kollegiet på skolan. vore gött om jag samtidigt kunde få casha in lite lön då också.. jag hade nämligen mer än gärna stannat.
iaf så har den här dagen gått ut på idel bedömning. muntliga framföranden i både svenska och engelska har gjorts och jag har testat matris och bedömt självmant. kul! men jag har även fått det bekräftat hur svårt det kan vara och hur lätt det kan vara att vilja blanda in personliga tankar i bedömningen och inte bara det konkreta som ska bedömas.
och nu känner jag att jag har gjort mitt för den här gången. jag har arbetat stenhårt, är tröttare än en gladiator som vunnit sin livs match och tänker placera kvällen med att göra absolut INGENTING som har med skolarbete att göra.
chip och hej!

Comments (0)