japp, idag har jag röstat inför eu-valet. på skolan, vilket innebär att jag kan rösta två ggr. eleverna hade på samhällen fått göra egna presentationer för partier som deltar i eu-valet, och sen skulle övriga skolan rösta. spännande och superrolig idé! jag var dessutom mycket tacksam eftersom jag är skrämmande dåligt insatt i eu-valet och partierna.... men, det är kanske inte så konstigt med tanke på hur den här terminen har varit, som dessutom lider mot sitt slut. och det känns i både kropp och knopp!!!! ingen kan ana hur mycket jag längtar till nästa fredag!! 
jag har iof sig fortfarande en vfu vecka framför mig efter det, men ingen mer skola. missförstå mig inte, jag tycker det är super! men är så trött så trött. en av mina elever frågade mig idag hur mina sovvanor är och att jag nog inte sover så mycket med tanke på mina påsar under ögonen. tack för den! så jag är i stort behov av semester faktiskt. kan jag i ärlighetens namn säga. 
nu ska jag bara försöka avsluta min portfolio här.
vet faktiskt inte om jag kommer skriva något mer i den här bloggen. vi får se. det kan bli det sista inlägget.

Comments (0)